Kvalitet og pris hænger sammen.

Når du vælger mig som din grafiske konsulent, modtager du ikke blot et skræddersyet grafisk produkt, men vil også opleve en god dialog og et professionelt forløb. 

Om min arbejdsproces:

Sådan ser vores fælles rejse ud:

1. Du kontakter med mig og fortæller kort om, hvad du har brug for.
Jeg giver en cirka pris (“fra-til”.)

2. Hvis du finder prisintervallet fornuftigt, kommer vi videre.
Jeg sender dig et dokument; et brief, hvor du besvarer 8-10 spørgsmål.
Dine svar vil bestemme, hvordan det endelige grafiske produkt kommer til at se ud.

3. Ud fra dette brief giver jeg et konkret tilbud; en pris på projektet. 

Samtidig sender jeg en kontrakt, som vi begge to skriver under.

4. Hvis der er behov for det, mødes vi personligt for en samtale om projektet.

5. Præsentation af det første udkast. Du enten godkender eller kommer med ønsker om rettelser.

Der er altid 2 korrekturrunde inkluderet i prisen, medmindre noget andet er aftalt.

6. Efter godkendelsen laver jeg det endelige grafiske produkt. Du modtager preview fil om det.

7. Jeg sender faktura.

8. Du overfører den aftalte pris.

9. Jeg sender det endelige grafiske produkt i de aftalte formater.

Om min pris: 

Min timepris er 900 kr. + moms. 

Jeg beregner timepris ved mindre projekter. 

Er der tale om større, mere komplekse projekter, beregner jeg en fordelagtig særpris.

Hvad koster et logo?

Det kommer an på projektet. Inden jeg giver en præcis pris, er jeg nødt til at høre nærmere.

Min pris på logodesign ligger typisk mellem 5400 – 9000 kr. + moms.

Du får de følgende: 

– Et unikt logo, baseret på samarbejde mellem os og er derfor ikke blot et flot logo, men også det helt rette logo til dig og din virksomhed.

– Logoet i vektorformat (.ai, .eps), der kan skaleres ubegrænset op, til tryk

– Logoet i pixelformat (.png, .jpg) til web

– En guide i pdf format, der definerer logoets korrekte anvendelse, farver, skrifttyper med mere; alt, som er relevant i forhold til netop dit logo

– 2 korrekturgange

Til sidst bliver du tilfreds og glad med det færdige grafiske produkt.

Hvis du er glad, bliver jeg også glad.

Skriv, hvis du har spørgsmål! Jeg glæder mig til at høre fra dig.